شناسهٔ خبر: 173698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار کارشناسان اداره برنامه‌ریزی مسکن راه و شهرسازی جهت رفاه حال متقاضیان در ساختمان شماره ۳( کارگزاری مسکن)

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه کسب رضایت متقاضیان مسکن برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بسیار مهم است، گفت: در همین راستا کارشناسان اداره برنامه‌ریزی مسکن راه و شهرسازی جهت رفاه حال متقاضیان در ساختمان شماره ۳( کارگزاری مسکن) مستقر شده و آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان سه ساختمان اداری دارد، گفت: معاونت مسکن و ساختمان در ساختمان شماره دو و کارگزاری مسکن ملی هم در ساختمان شماره سه مستقر است.

وی با بیان اینکه کسب رضایت مردم برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بسیار مهم است، ابراز کرد: در این راستا کارشناسان اداره برنامه‌ریزی مسکن راه و شهرسازی جهت رفاه حال متقاضیان در ساختمان شماره ۳(کارگزاری مسکن) واقع در بلوار شیخ اشراق (جنب نظام مهندسی ساختمان) مستقر شده و آماده پاسخگویی به متقاضیان هستند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی زنجان، گفت: در راستای صرفه‌جویی زمان و هزینه، کارشناسان اداره برنامه‌ریزی مسکن در ساختمان شماره سه مستقر شدند تا متقاضیان بهتر بتوانند مسائل خود را رسیدگی کنند.

کردلو به موضوعاتی که در ساختمان شماره سه کارگزاری مسکن توسط کارشناسان اداره برنامه ریزی مسکن رسیدگی می‌شود اشاره کرد و یادآور شد: تسهیلات ودیعه مسکن، بافت فرسوده، پروژه‌های خود مالکی، کارهای سامانه‌ای نهضت ملی مسکن و... در ساختمان شماره سه انجام می‌شود.

وی گفت: در صورت رفع محدودیت مکانی در ساختمان شماره سه، همکارانی از معاونت املاک نیز در این ساختمان مستقر خواهند شد تا متقاضیان امورات مربوط به فرم <ج> و <عقد قرار اجاره عرصه> را نیز آنجا انجام دهند.